Συχνές Ερωτήσεις
Προσωπικά Δεδομένα
Γιατί το Zooplace μου ζητάει τα προσωπικά μου στοιχεία;
Oι χρήστες του Zooplace μπορούν να επισκέπτονται την προαναφερόμενη ιστοσελίδα, χωρίς να χρειάζεται να αποκαλύπτουν τη ταυτότητα τους, εκτός και αν το επιθυμούν. Ζητείται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας μας, να μας παρέχουν τα προσωπικά τους δεδομένα μόνο στη περίπτωση που θέλουν να παραγγείλουν προϊόν(τα), να εγγραφούν στην ιστοσελίδα μας και/ή να στείλουν email.
Οι πληροφορίες που έχουν δοθεί εκούσια από τους χρήστες της αναφερόμενης ιστοσελίδας, χρησιμοποιούνται από το Zooplace, προκειμένου οι χρήστες του να έχουν άμεση και ουσιαστική επικοινωνία με το κατάστημα, να τους παρέχονται απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα που θέτουν και τέλος να εξυπηρετούνται και να εκτελούνται οι παραγγελίες τους. Οι πληροφορίες που συλλέγει το Zooplace μέσω της ιστοσελίδας έχουν ως σκοπό να μετρήσουν το αριθμό επισκεψιμότητας της, να καθορίσουν τις απαιτήσεις των πελατών για περισσότερα προϊόντα και να διευκολύνουν στις συναλλαγές με την εταιρεία. Το Zooplace δεν διανέμει σε κανένα άλλο οργανισμό ή συνεργάτη, που δεν συνδέεται με αυτό, τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις, ή οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που αφορά τους χρήστες και πελάτες του.
Οι πληροφορίες που έχουν δοθεί εκούσια από τους χρήστες της αναφερόμενης ιστοσελίδας, χρησιμοποιούνται από το Zooplace, προκειμένου οι χρήστες του να έχουν άμεση και ουσιαστική επικοινωνία με το κατάστημα, να τους παρέχονται απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα που θέτουν και τέλος να εξυπηρετούνται και να εκτελούνται οι παραγγελίες τους. Οι πληροφορίες που συλλέγει το Zooplace μέσω της ιστοσελίδας έχουν ως σκοπό να μετρήσουν το αριθμό επισκεψιμότητας της, να καθορίσουν τις απαιτήσεις των πελατών για περισσότερα προϊόντα και να διευκολύνουν στις συναλλαγές με την εταιρεία. Το Zooplace δεν διανέμει σε κανένα άλλο οργανισμό ή συνεργάτη, που δεν συνδέεται με αυτό, τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις, ή οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που αφορά τους χρήστες και πελάτες του.
Τρόποι πληρωμής στο Zooplace
Υπάρχουν επιβαρύνσεις κατά την πληρωμή με τραπεζική κάρτα;
Οι πελάτες που επιλέγουν να πληρώσουν μέσο πιστωτικής –χρεωστικής κάρτας δεν επιβαρύνονται με έξτρα χρεώσεις λόγο αυτού του τρόπου πληρωμής.
Τι είναι το Stripe και πως λειτουργεί;
Το Stripe αποτελεί έναν από τους πιο γνωστούς και αξιόπιστους διαμεσολαβητές για Online συναλλαγές. Οι ηλεκτρονικές πληρωμές ή αγορές γίνονται με τον εξής πολύ απλό τρόπο: Κατά την πληρωμή της παραγγελίας σας εισάγετε τα στοιχεία της κάρτας σας και αφού γίνονται οι απαραίτητοι έλεγχοι , πραγματοποιείται η χρέωση. Κανένα στοιχείο της κάρτας σας δεν αποθηκεύεται ούτε στον ιστοχώρο μας ούτε στον διαμεσολαβητή.
Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής στο Zooplace
Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να αγοράσουν από το κατάστημά μας, το Zooplace διαθέτει τους εξής εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:
1. On-line, με πιστωτική κάρτα VISA ή MASTERCARD ή AMERICAN EXPRESS -->που έχει εκδοθεί σε οποιαδήποτε τράπεζα.
Η χρέωση της κάρτας σας γίνεται με απόλυτη ασφάλεια μέσω του τραπεζικού συστήματος Stripe.
2. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
1. On-line, με πιστωτική κάρτα VISA ή MASTERCARD ή AMERICAN EXPRESS -->που έχει εκδοθεί σε οποιαδήποτε τράπεζα.
Η χρέωση της κάρτας σας γίνεται με απόλυτη ασφάλεια μέσω του τραπεζικού συστήματος Stripe.
2. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Το Zooplace αρχειοθετεί τα στοιχεία της τραπεζικής μου κάρτας;
Το Zooplace δεν συλλέγει ούτε αρχειοθετεί ηλεκτρονικά στοιχεία πιστωτικών καρτών (αριθμό, όνομα κατόχου, ημερ. λήξης, CVV). Αυτά εισάγονται κατά την πληρωμή από τον χρήστη της κάρτας. Εφόσον ολοκληρωθεί η συναλλαγή με την Τράπεζα οι χρήστες ενημερώνονται για την ολοκλήρωση της συναλλαγής τους και η παραγγελία σας προχωρεί στο στάδιο της παραγγελιοληψίας.
Γενικές ερωτήσεις
Πως μπορώ να τροποποιήσω κάποια από τα στοιχεία του λογαριασμού μου;
Για να τροποποιήσετε κάποια πληροφορία που ενδεχομένως έχετε καταχωρήσει λάθος αφού συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας μεταβείτε στην επιλογή \" Επεξεργασία Λογαριασμού\" ή στην επιλογή \"Διευθύνσεις\" . Μέσω των παραπάνω δύο επιλογών μπορείτε να αλλάξετε το όνομα σας, τον κωδικό, την διεύθυνση αποστολής και πολλά ακόμα.
Πως μπορώ να δω την παραγγελία που έχω υποβάλλει;
Για να δείτε την παραγγελία που έχετε υποβάλλει απλά συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και μεταβείτε στην επιλογή του μενού \" Ιστορικό Παραγγελιών\". Εδώ μπορείτε να δείτε όλες τις παραγγελίες που έχετε πραγματοποιήσει στο κατάστημα μας.
Πώς μπορώ να παραγγείλω στο Zooplace;
Επιλέξτε τα είδη που θέλετε να παραγγείλεται και προσθέστε τα στο καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «άμμεση αγορά» από την λίστα των προϊόντων ή το κουμπί παραγγελία από την σελίδα περιγραφής του προϊόντος. \r\n
\r\nΣτο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας σας υπάρχει η συντόμευση για το καλάθι αγορών σας. Σας δίνεται η δυνατότητα να διαχειριστείτε το καλάθι σας ή να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.\r\n
\r\nΑν επιλέξετε ολοκλήρωση παραγγελίας, θα χρειαστεί στο επόμενο βήμα να συμπληρώσετε την διεύθυνση που θέλετε να αποσταλθεί η παραγγελία σας , αν δεν το έχετε ήδη κάνει, και να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής.
\r\nΣτο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας σας υπάρχει η συντόμευση για το καλάθι αγορών σας. Σας δίνεται η δυνατότητα να διαχειριστείτε το καλάθι σας ή να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.\r\n
\r\nΑν επιλέξετε ολοκλήρωση παραγγελίας, θα χρειαστεί στο επόμενο βήμα να συμπληρώσετε την διεύθυνση που θέλετε να αποσταλθεί η παραγγελία σας , αν δεν το έχετε ήδη κάνει, και να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής.